آموزش نرم افزار 3Dmax، ویژه معماری و طراحی داخلی

آموزش نرم افزار 3Dmax، ویژه معماری و طراحی داخلی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امین شفی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش نرم افزار 3Dmax، ویژه معماری و طراحی داخلی در این کتاب به آموزش نکته به نکته نرم افزار 3Dmax در زمینه معماری و طراحی داخلی پرداخته شده است. آنچه در این کتاب گرد آوری شده است، نتیجه تجربه سالیان سال تدریس به هزاران دانشجوی معماری بوده و سعی  شده است تا به مهمترین سوالاتی که در سنوات قبل در کلاس های آموزشی به دفعات پرسیده شده است بهمراه پاسخ آنها اشاره شود. از دیگر ویژگی های این کتاب آموزشی، مصور بودن آن میباشد. آنچه در این کتاب خواهید آموخت: آموزش مباحث مدلسازی، متریال، نور، دوربین و رندر در 3Dmax آموزش مدلسازی جندین عنصر مورد نیاز در حیطه معماری، بصورت کاملا مصور پاسخگویی به چندین پرسش متداول در محیط نرم افزار کلمات کلیدی: آموزش طراحی داخلی، آموزش مدل سازی، سه بعدی سازی، آموزش 3d max، تریدی مکس، آموزش نرم افزار 3dmax، 3D MAX، آموزش آسان تریدی مکس، آموزش طراحی خانه در 3DMax، ترفند های 3dmax، آموزش نرم افزار سه بعدی سازی، نرم افزار 3D max، برچسب‌ها: آموزش طراحی داخلی، آموزش مدل سازی، سه بعدی سازی، آموزش 3d max، تریدی مکس، آموزش نرم افزار 3dmax، 3D MAX، آموزش آسان تریدی مکس، آموزش طراحی خانه در 3DMax، ترفند های 3dmax، آموزش نرم افزار سه بعدی سازی، نرم افزار 3D max
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری