عشق کهن

عشق کهن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا محمدی اصل
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

عشق کهن خورشید تازه طلوع کرده بود اتاق کم کم گرمای لذت بخش آفتاب را به خود جذب می کرد و بعد از دقایقی تمام اتاق روشن می شود. اتاق فاطمه پر از اندوه بود. فاطمه زنی سی ساله است که برای مرگ شوهرش روز شماری می کند. اتاق فاطمه پر از اندوه بود، زنی سی ساله که برای مرگ شوهر پیرش روز شماری می کرد و همراه تنها فرزندشان که برای خود مردی شده بود زندگی میکرد. فاطمه حیرت زده از خواب پا میشود چشمهایش را بادستانش می مالد سپس ساعتش را از روی میز کنار تخت بر میدارد انرا میبوسد و دستش میکند دستش را روی پتو میکشد کمی مرطوب است!!... کلمات کلیدی: داستان عاشقانه، داستان اجتماعی، داستان فارسی، داستان ایرانی، دانلود کتاب داستان عاشقانه، برچسب‌ها: داستان عاشقانه، داستان اجتماعی، داستان فارسی، داستان ایرانی، دانلود کتاب داستان عاشقانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری