بی پرچم

بی پرچم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بابک ناصح چافی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

بی پرچم همه‌اش را برایم بگو، مینشینم در کنارت تا صبح، تا که همه‌اش را برایم بگویی، از تمام لحظاتی که خندیده‌ای، از تمام دقیقه‌هایی که خیره مانده‌ای، از همه جاهایی که گریه کرده‌ای، از سنگریزه‌هایی که از تمام سنگریزه‌ها برای تماشا جدا کرده‌ای، مینشینم تا صبح تا که برایم بگویی از تمام راه‌هایی که رفته‌ای. تعریف کن، از معمولی‌ترین لحظه‌هایت، از لحظه‌لحظه‌ی اینجا نبودنت. به من بگو، آن درخت ازگیل را در راه پاییز دیده‌ای؟ اگر از ازگیلش خورده باشی تا ابد اسیر پاییزی. تو برایم بگو، من چای را آماده میکنم. امروز از همان باران‌هایی بارید که همیشه دوست داشتی، عطرش همه جا پیچیده، همه چیز عالیست کلمات کلیدی: مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود شعر آزاد، کتاب شعر، دانلود شعر اجتماعی، دانلود شعر بابک ناصح چافی، دانلود شعر آزاد، برچسب‌ها: مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود شعر آزاد، کتاب شعر، دانلود شعر اجتماعی، دانلود شعر بابک ناصح چافی، دانلود شعر آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری