هشت مهارت مهم که برای تربیت فرزندتان نیاز دارید

هشت مهارت مهم که برای تربیت فرزندتان نیاز دارید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

هشت مهارت مهم که برای تربیت فرزندتان نیاز دارید بدون شک داشتن فرزندانى سالم و با نشاط، آرزوى هر پدر و مادری است اما رسیدن به این هدف با اهمال کاری و عدم برنامه ریزی صحیح و نداشتن مهارت های لازم امکان پذیر نیست و بویژه عدم آگاهى از مهارت های تربیتی مى تواند خساراتى جبران ناپذیر به بار آورد. در این کتاب ما سعی کردیم شما را با مهارت های مهم تربیتی آشنا کنیم. تربیت سازنده فرزندان شامل مهارت هایی برای مراقبت، حمایت، دوست داشتن و راهنمایی و ارشاد کودکان و نوجوانان می باشد.  که در این کتاب به هشت مهارت اصلی تقسیم بندی گردیده است. کلمات کلیدی: پرورش کودک نابغه، تربیت کودک، آموزش فرزندان، مهارت های تربیت کودکان، آموزش مهارت های تربیتی، روانشناسی کودک، برچسب‌ها: پرورش کودک نابغه، تربیت کودک، آموزش فرزندان، مهارت های تربیت کودکان، آموزش مهارت های تربیتی، روانشناسی کودک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری