مردد بودن کافی است، سرمایه گذاری در بورس را شروع کنید

مردد بودن کافی است، سرمایه گذاری در بورس را شروع کنید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهرناز سلطانی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مردد بودن کافی است، سرمایه گذاری در بورس را شروع کنید اگر می خواهید به صورت هوشمندانه از سرمایه هایتان استفاده کنید و بیشترین سود و بازدهی را نصیب خودتان کنید، توصیه می کنم این کتاب الکترونیکی را مطالعه کنید. این کتاب اطلاعات مفیدی جهت تصمیم گیری برای وود و فعالیت در بورس اوراق بهادار را در اختیار شما قرار می دهد و مهارت های ضروری که با یادگیری آنها می توانید به عنوان معامله گر حرفه ای در بورس سرمایه گذاری کنید را به شما آموزش می دهد. پس همین الان تصمیم بگیرید جزو 3 درصد افراد موفق جامعه باشید که حاضرند با کسب مهارتهای لازم روی خودشان سرمایه گذاری کنند.   کلمات کلیدی: سهام، بورس، سرمایه گذاری، سبد سهام، سرمایه گذاری در بورس، آموزش کار در بورس، برچسب‌ها: سهام، بورس، سرمایه گذاری، سبد سهام، سرمایه گذاری در بورس، آموزش کار در بورس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری