نقشه جامع علمی کشور

نقشه جامع علمی کشور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

نقشه جامع علمی کشور ایران مستلزم تلاش همه جانبه در تمام ابعاد فرهنگی، علمى، اجتماعی و اقتصادی است. از این رو تدوین و اجرای برنامه های پیشرفت در بازه های زمانی معین و اختصاص منابع لازم برای تحقق اهداف این برنامه ها از لوازم ضروری احراز جایگاهی در شأن ایران اسلامی است. از طرف دیگر مقولۀ علم و فناوری از مهمترین زیرساخت های پیشرفت کشور و ابزار جدی رقابت در عرصه های مختلف است. به این ترتیب تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی ایران مانند احیای تمدن عظیم اسلامی، حضور سازنده، فعال و پیشرو در میان ملتها و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان در گرو پیشرفتی همه جانبه در علم است؛ علمی که دارای سه شاخصۀ عدالت، معنویت و عقلانیت است. در پرتو چنین علمی است که جامعۀ بشری آمادگی تحقق حکومت جهانی انسان کامل را یافته و در سایۀ چنین حکومتی ظرفیت و استعدادهای بشر به شکوفایی و کمال خواهد رسید. کلمات کلیدی: نقشه علمی ایران، برچسب‌ها: نقشه علمی ایران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری