ماهنامه الکترونیکی IMDB - شماره 32

ماهنامه الکترونیکی IMDB - شماره 32

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه الکترونیکی IMDB
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی ماهنامه الکترونیکی IMDB - شماره 32 با سلام و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی مجله سینمایی IMDb-Dl. به پاس همراهی همیشگی شما به نوروز ۱۳۵۹ هم رسیدیم. از طرف خودم و اعضای مجله، سال جدید را به شما عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی را در پیش داشته باشید. با توجه به اینکه نوروز برای ما ایرانی‌ها دوره‌ی خاصی بوده، در این شماره ویژه نامه نوروزی همراه با مصاحبه‌ای ویژه برای شما عزیزان تدارک دیده‌ایم که امیدوارم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد. همچنین شما عزیزان می‌توانید در اینستاگرام مجله عضو شوید و از آخرین اتفاقات مجله با خبر شوید.ما را از پیشنهاد‌ها و انتقادات ارزشمند خودتان محروم نسازید. آنچه که در این شماره خواهید خواند: -  بررسی فیلم The Hateful Eight -  بررسی فیلم The Revenant -  بررسی فیلم Spotlight -  بررسی فیلم The Big Short -  هر آنچه که باید از فصل ششم Game of Thrones بدانید و ... کلمات کلیدی: دانلود مجله شماره 32 imdb، دانلود ماهنامه، دانلود ماهنامه الکترونیکی IMD Dl، شماره سی ام، دانلود مجله imdb فروردین ماه، دانلود مجله ی فیلم، دانلود مجله ی سینمایی، شماره ی 32 مجله imdb، برچسب‌ها: دانلود مجله شماره 32 imdb، دانلود ماهنامه، دانلود ماهنامه الکترونیکی IMD Dl، شماره سی ام، دانلود مجله imdb فروردین ماه، دانلود مجله ی فیلم، دانلود مجله ی سینمایی، شماره ی 32 مجله imdb
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری