مجموعه داستان "روشنایی های شب"

مجموعه داستان "روشنایی های شب"

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مجموعه داستان "روشنایی های شب" دنیای مجازی مجالی است برای پویایی و نمود و نمایش استعدادهای درخشان دوردستها و دیده نشده جای جای این سرزمین و خاک پر برکت. گاهی این تکنواوژی به چشم نامحرم دیده می شود؛ اما این گونه نیست و همین که جوانه هایی در این عصر و به این وسیله، برومند می شوند، نشان می دهد که این ناخواسته مهمان، خوب سرجایش نشسته و با مدیریت صحیح می توان از آن بهره ها برد. و اینک، مجموعه ای که پیش رو دارید از همین دنیای مجازی سر برآورده و می دانیم که خوب ساخته و پرداخته نشده، ویراستاری نشده و مشکلات زیادی دارد. ولی خاطرمان باشد که این اولین در نوع خود است و سرآغازی خواهد بود برای مجموعه های دیگر. این مجموعه، داستانهایی است از اعضا گروه جمع خوانی داستان کلمات کلیدی: مجموعه داستان، داستان اجتماعی، داستان زندگی، دانلود مجموعه داستان، داستان کوتاه، برچسب‌ها: مجموعه داستان، داستان اجتماعی، داستان زندگی، دانلود مجموعه داستان، داستان کوتاه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری