مدار مشتری

مدار مشتری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شهرام عادلی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مدار مشتری مشتری مداری موضوع جدیدی در دنیا نیست اما به‌جرئت می‌توان گفت علمی است که حداقل در ایرانِ ما تحقیقات بسیار کمی در مورد آن انجام گرفته و حتی در خیلی از موارد به‌عنوان یک علم شناخته نشده و نمی‌شود. این هم خبر بدی است و هم خبری خوب. خبر بدی است چون در این زمینه از علم دنیا عقب هستیم و فرصت‌های بسیاری را در خدمات‌رسانی به مشتری و درنتیجه بهبود کسب‌وکار خود از دست داده‌ایم و خبر خوبی است چراکه فرصت بی‌نظیری داریم تا باکمی بهتر کردن خدمات خود به مشتری، چندین قدمِ مؤثر از دیگر رقبای خود جلوتر باشیم و به قول معروف بارمان را برای همیشه ببندیم. در این کتاب به این فرصت‌های ناب خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید تا در مدارِ مشتری قرار بگیرید...   کلمات کلیدی: ایجاد درآمد، روش های مشتری مداری، برچسب‌ها: ایجاد درآمد، روش های مشتری مداری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری