60 راه آرامش ذهنی

60 راه آرامش ذهنی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حامد احمدپور
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

60 راه آرامش ذهنی این کتاب به 60 راه آرامش ذهنی در زندگی اشاره کرده و علاوه بر آن به نوشیدنی های آرامش بخش نیز اشاره کرده است. وقتی موضوع آرامش را بررسی کردم بیشتر افراد در زمانی به آرامش نیاز دارند که بخواهند مطالعه کنند و من درباره آرامش در هنگام مطالعه نیز مورد بحث قرار دادم و به نکات مهم هم اشاره کردم. متخصصان می گویند روابط اجتماعی به مغز شما کمک می کند بھتر فکر کند و شما را تشویق کند که برای مسائلی که قبلا حل آنھا غیر ممکن می نمود، راه حل مناسب پیدا کنید. مطالعات نشان داده روابط فیزیکی مثل نوازش یا بغل کردن، به کاھش فشار خون و استرس کمک می کند. کلمات کلیدی: آرامش ذهن، راه های آرامش ذهن، داشتن ذهن آرام، نوشیدنی های آرامش بخش، آرامش در زندگی، روش های کاهش استرس، مدیتیشن، برچسب‌ها: آرامش ذهن، راه های آرامش ذهن، داشتن ذهن آرام، نوشیدنی های آرامش بخش، آرامش در زندگی، روش های کاهش استرس، مدیتیشن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری