شبح سالن اجتماعات

شبح سالن اجتماعات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آر ال استاین
  • مترجم : زهره حق بین
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

شبح سالن اجتماعات ار.ال.استاین نویسنده کتاب های ترسناک با بسیاری از کتاب های زیبا یک شبح مرموز در مدرسه مان رفت و آمد می کرد. هیچ وقت کسی آن را ندیده بود. هیچ کس نمی دانست کجا زندگی می کند. اما بیش از هفتاد سال بود که در مدرسه ی ما رفت و آمد می کرد . من و بهترین دوستم زیکی کسانی بودیم که او را پیدا کردیم. وقتی داشتیم نمایشی راجع به یک شبح را در مدرسه تمرین می کردیم پیدایش کردیم. معلم مان گفته بود که این نمایش نفرین شده است، اما ما حرفش را باور نکردیم. خیال کردیم که این فقط یک شوخی بزرگ است. اما وقتی خودم شبح را دیدم، فهمیدم که شوخی نبوده، حقیقت داشته است. ذره ذره اش درست بود. شبی که شبح را پیدا کردیم، ترسناک ترین شب زندگی مان بود! کلمات کلیدی: دانلود داستان ترسناک، داستان هیجان انگیز، دانلود داستان های آر ال استاین، دانلود کتاب داستان ترسناک، دانلود داستان هیجان انگیز، برچسب‌ها: دانلود داستان ترسناک، داستان هیجان انگیز، دانلود داستان های آر ال استاین، دانلود کتاب داستان ترسناک، دانلود داستان هیجان انگیز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری