از خوش بینی تا خشنودی

از خوش بینی تا خشنودی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد ستایش
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

از خوش بینی تا خشنودی خیلی از افراد بر این تصور هستند که، خوش بینی در واقع این است که یک سری کلمات و جملات مثبت را به خود تلقین کنیم، که البته اگر نتیجه این تفکر را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که گاهی اصلاً" تاثیری در روند زندگی ما ندارد و گاهی تاثیرات بسیار کمی قابل مشاهده است. بر خلاف تصور این افراد بیایید اینگونه به خوش بینی نگاه کنیم که خوش بینی صرفاً بازی با کلمات یا به عبارتی فریب دادن خودتان نیست. ما بواسطه خوش بینی یاد می‌گیریم در زمان مواجه شدن با یک شکست باید چگونه برخورد کنیم و از چه عبارات و تعابیری در مورد خودمان استفاده نکنیم. در این کتاب شما خواهید آموخت که چگونه افکار بدبینانه را از خود دور کرده و میزان رضایت و خشنودی از زندگی خود را افزایش دهید. این کتاب را تقدیم می‌کنم به همه عزیزانی که تغییر را فرصت می‌دانند و برای بهبود زندگی خود تلاش می‌کنند. کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، خوشبختی در زندگی، روش های خوش بینی، شادی در زندگی، برچسب‌ها: رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، خوشبختی در زندگی، روش های خوش بینی، شادی در زندگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری