واقعیت های جدید در دنیای کسب و کار

واقعیت های جدید در دنیای کسب و کار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : حمید محمودزاده
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

واقعیت های جدید در دنیای کسب و کار این کتاب در دنیا کسب و کارهای زیادی را دگرگون کرده است. حتما دیدید وقتی چیز خوبی را می خوانید، دوست دارید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، با همین حس چند وقت پیش من این کتاب را به فارسی ترجمه کردم البته با عنوان (واقعیت های جدید در دنیای کسب و کار) تا بتوانم آن را با فارسی زبان ها به اشتراک بگذارم. ما حرف های تازه ای در مورد ایجاد، مدیریت و رشد کسب و کارها داریم. این حرف ها البته بر پایه تئوری های علمی نیست، بلکه نشات گرفته از تجربه 10 ساله ما در کسب و کارمان است. شرکت ما شرکتی کوچک است و کارش تولید نرم افزار برای شرکت ها و گروه ها است. شاید برای شما جالب باشد که بیش از 3 میلیون نفر در جای جای دنیا از نرم افزارهای ما استفاده می کنند. کلمات کلیدی: موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن، کسب و کار اینترنتی، روش های جدید کسب و کار، دانلود کتاب کسب و کار، مدیریت کسب و کار، برچسب‌ها: موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن، کسب و کار اینترنتی، روش های جدید کسب و کار، دانلود کتاب کسب و کار، مدیریت کسب و کار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری