شش متری: راهنمایی کاربردی برای کسب و کار

شش متری: راهنمایی کاربردی برای کسب و کار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پیام سلیمیان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

شش متری: راهنمایی کاربردی برای کسب و کار این کتاب برای همه عزیزانی که می خواهند کسب و کار جدیدی راه بیندازند و در راه اعتلا و پیشرفت کشور دوست داشتنی مان قدم بردارند مفید است. کدام یک از ما به شغل واکسی فکر می کنیم. شاید تعداد بسیار کمی هستند که به داشتن چنین کسب و کاری اصلا فکر می کنند. ولی علی واکسیما یکی از افرادی است که توانسته با داشتن خلاقیت در این کار فعالیت داشته باشد و در وب سایت های مختلفی هم از او نام برده شود. کلمات کلیدی: کارآفرینی، کسب درآمد، جدیدترین روش های کسب درآمد، درآمدزایی، انواع کسب و کار، بازاریابی، راه اندازی شغل جدید، کسب و کارهای خانگی، ثروتمند شدن، کسب و کار اینترنتی، برچسب‌ها: کارآفرینی، کسب درآمد، جدیدترین روش های کسب درآمد، درآمدزایی، انواع کسب و کار، بازاریابی، راه اندازی شغل جدید، کسب و کارهای خانگی، ثروتمند شدن، کسب و کار اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری