7 گام ساده برای موفقیت

7 گام ساده برای موفقیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا علی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

7 گام ساده برای موفقیت افراد موفق چه  گام هایی برای رسیدن به اهداف برمیدارند؟  بزرگترین راز افراد موفق چیست؟ دو نکته بسیار مهم برای رسیدن به آنچه میخواهیم چیست؟ می دونیم که همه ما دوست داریم و میخواهیم فردی موفق باشیم. اگر چه هرکسی تعریف خاص خودشو از موفقیت داره و همه ما به سمت هدف یا اهدافی که دوست داریم به اونها برسیم، تلاش میکنیم. شما می تونین به رویاهای خودتون برسین، شما می تونین به اهدافتون برسین و شما می تونین یک انسان موفق باشید! این فقط کمی صبر، پشتکار، و پایبندی به گام های ساده ای را می خواد که می تونید از امروز شروع به برداشتن آنها کنید. مهم نیست که فعالیت چقدرسخته، و هدف یا موفقیت تو هر موردی چقدر دور از دسترس نشون میده، شما می تونید با تقسیم کردن و جزء به جزء کردن هدف و موفقیت بهش برسین. و این کار شدنیه درست مثل یه پازل که وقتی دونه بدونه قطعاتشو کنار هم میگزارین در نهایت یه طرح سخت و مشکل رو بدست می آرین. امروز می خوام  به تکه های اون قطعات پازل بپردازم و 7 گام ساده  به تو دوست خوبم نشون بدم برای موفقیتی که امروز دارم. این مراحل، کوتاه اما بسیار قدرتمند هستند و می تونند زندگی تو  رو تغییر بدن؛ اگر به اونا  پایبند باشی. کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، برچسب‌ها: روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری