یادنامه زاون قوکاسیان

یادنامه زاون قوکاسیان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا زادهوش
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

یادنامه زاون قوکاسیان زاون قوکاسیان در سال ۱۳۲۹ در اصفهان به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل رشته شیمی از دانشگاه اصفهان بود. سینمادوستی مادرش سبب شد که او نیز به سینما علاقمند شود. حضور در سرصحنه فیلم چشمه به کارگردانی آربی آوانسیان که در اصفهان فیلمبرداری می‌شد تأثیر عمیقی در او گذاشت. وی سال ۱۳۵۰ فیلمسازی آماتوری را با فیلم‌های ۸ م. م در سینمای آزاد آغاز کرد و مدتی سرپرست سینمای آزاد اصفهان بود. وی به عنوان مدرس در دانشگاه‌های سوره تهران و سپهر اصفهان مشغول به تدریس سینما بود. از فعالیت‌های او می‌توان به نشر کتاب‌های سینمایی اشاره کرد. اولین کتاب وی در حوزه سینما در سال ۱۳۵۰ منتشر شد که درباره فیلم «چشمه» ساخته آربی آوانسیان بود. نوشتن کتابی درباره یک فیلم تا آن زمان در سینمای ایران سابقه نداشت. کلمات کلیدی: زندگینامه زاون قوکاسیان، برچسب‌ها: زندگینامه زاون قوکاسیان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری