فرمول کشف استعدادهای نهفته

فرمول کشف استعدادهای نهفته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن محمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

فرمول کشف استعدادهای نهفته میلیاردها انسان در جهان متولد شده اند ولی هیچکدام از انسانها اثر انگشت مشابه ندارند! درست مانند استعداد. خداوند در وجود تمام انسانها استعدادی خاص نهاده و همه انسانها با استعدادهای خاص به دنیا می آییند و یکی از وظایف اصلی ما در دنیا اینه اونها را بشناسیم و به رشد و شکوفایی  استعدادها بپردازیم. خیلی مواقع سردرگم و کلافه ایم بخاطر اینکه اصلا هدف نداریم، هدف نداریم چون نمیدونیم اصلا چه استعدادهایی داریم تا بخواییم شروع بکار کنیم. با فرمولی که در این کتاب قرار دادم  تضمین میکنم علاوه بر اینکه استعدادهاتون رو کشف میکنید زندگتون هم هدفمند میشه و موفقیت و پیشرفت رو در زندگیتون شاهد خواهید بود!   کلمات کلیدی: استعدادیابی، کشف استعداد، دانلود کتاب استعدادیابی، برچسب‌ها: استعدادیابی، کشف استعداد، دانلود کتاب استعدادیابی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری