بانکداری، ربا و قوانین مالی اسلام

بانکداری، ربا و قوانین مالی اسلام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید محمد حسینی بهشتی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

بانکداری، ربا و قوانین مالی اسلام آیت‌الله شهید دکتر بهشتی از معدود عالمان دینی زمان خود برشمرده می‌شود که به اهمیت مشکلات، مسائل و ساختارهای اقتصادی در شکل‌گیری نهادهای اجتماعی پی برده و با مطالعات ژرف در مباحث اقتصادی تلاش نموده است دیدگاه‌ها و موضع‌گیری‌های دین در این زمینه را با مراجعه به کتاب و سنت جویا شود. حاصل این کندوکاوها مباحث عمیق و همه‌جانبه‌ای است که از ایشان به‌صورت نوشتار و گفتار باقی مانده است. این کتاب بخشی از تتبعات فکری ایشان در این زمینه را دربر می‌گیرد و مجموعه‌ای است در دو بخش: یک بخش نوشتاری با عنوان «بانکداری و قوانین مالی اسلام» و یازده گفتار تفسیری ایشان که به مسئله ربا پرداخته است. کلمات کلیدی: بانکداری در اسلام، قوانین بانکداری در ایران، دانلود کتاب بانکداری اسلامی، آیت الله بهشتی، دیدگاههای آیت الله بهشتی، دانلود مجموعه آثار آیت الله بهشتی، قوانین مالی در اسلام، ربا از دیدگاه اسلام، بانکداری و ربا، برچسب‌ها: بانکداری در اسلام، قوانین بانکداری در ایران، دانلود کتاب بانکداری اسلامی، آیت الله بهشتی، دیدگاههای آیت الله بهشتی، دانلود مجموعه آثار آیت الله بهشتی، قوانین مالی در اسلام، ربا از دیدگاه اسلام، بانکداری و ربا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری