آداب معاشرت در نمایشگاه و فروشگاه

آداب معاشرت در نمایشگاه و فروشگاه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جابر مرتضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آداب معاشرت در نمایشگاه و فروشگاه در این کتابچه به آداب معاشرت در نمایشگاه ها و فروشگاه ها پرداخته شده است و به مدیران و کارکنانی که در نمایشگاه غرفه دارند و می خواهند محصولات و خدمات خود را بخوبی ارائه بدهند خیلی خلاصه، ساده و کاربردی به این موضوع پرداخته است. عوامل بسیار زیادی در جذب بازدید و خرید محصولات و خدمات از غرفه شما وجود دارد مثل: طراحی و ساخت غرفه شما، نوع محصولات و خدمات، موقعیت مکانی غرفه و … اما مهم ترین عاملی که باعث م یشود که بازدیدکنندگان به خریداران و پیشنهاد دهندگان همکاری برای شما تبدیل شوند: طرز گفتار و رفتار شما و در یک کلام شخصیت شماست! و بازدیدکنندگان شخصیت شما را مساوی با کیفیت محصولات و خدمات شما می دانند. کلمات کلیدی: آداب معاشرت، دانلود کتاب آموزش آداب معاشرت در نمایشگته، دانلود کتاب آموزش آداب معاشرت در فروشگاه، برچسب‌ها: آداب معاشرت، دانلود کتاب آموزش آداب معاشرت در نمایشگته، دانلود کتاب آموزش آداب معاشرت در فروشگاه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری