ساخت زندگی هوشمند

ساخت زندگی هوشمند

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی اکبر داوری
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

ساخت زندگی هوشمند در این کتاب با روند ساخت زندگی دلخواه با نام زندگی هوشمند آشنا می شوید. با دورنتان بیشتر آشنا می شوید و با محیط بیرون ارتباط برقرار می کنید. چه زمانی بهترین فرصت برای شروع زندگی هوشمندانه هست؟ همیشه و برای هرکسی فرصت‌های فراوانی برای شروع یک زندگی هوشمند وجود دارد. این مدل زندگی می‌تواند با هر سنی و در هر شرایطی ایجاد گردد. فقط ما باید آماده دیدن موقعیت‌ها و فرصت‌ها باشیم. امکان دیدن فرصت ها برای همه و در همه جا وجود دارد. بعد از دیدن فرصت ها، تفاوت میان موفق ها و ناموفق ها مشخص می گردد. یعنی آمادگی و توانایی بهره برداری از فرصت هاست. اینکه ما بتوانیم از این فرصت ها بهترین شرایط را ایجاد کنیم. درآمد ایجاد کنیم. سرمایه گذاری انجام دهیم. نکته جالب این است که هر چه فنّاوری پیشرفت می‌کند به آسان‌تر شدن زندگی کمک می‌کند. شروع کسب‌وکارها به‌شدت آسان شده است و این به زندگی هوشمندانه بسیار کمک خواهد کرد. کلمات کلیدی: زندگی هوشمند، موفقیت در زندگی، برچسب‌ها: زندگی هوشمند، موفقیت در زندگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری