قدرت بی پایان ذهنتان

قدرت بی پایان ذهنتان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ابوالفضل قراخانلو
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

قدرت بی پایان ذهنتان شما با خواندن این کتاب با قدرت ذهن ناخودآگاهتان آشنا می شوید. الگوها و تکنیک هایی که در این کتاب آورده شده است باعث می شود که ذهنتان را آنطور که دلخواهتان است برنامه ریزی کنید و به اهدافی که دوست دارید برسید. از متن کتاب: مسأله یادگیری یکی از مواردی بود، که ذهن م درگیر کرده بود. گاهی اوقات از افراد می‌شنیدم که بعضی از کودکان در مدرسه مشکل یادگیری دارند و خیلی سخت درس‌های خود را یاد می‌گیرند ‌و معلم آن‌ها در آموزش دادن آن‌ها با مشکلات زیادی مواجه می‌شود. برایم سؤال بود که مشکل کجاست؟ آیا مغز کودکان با هم متفاوت هستند و یا مسأله دیگری مطرح است. بنابراین به دنبال مطالعاتی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که همه‌ی انسان‌ها با شرایط یکسان یادگیری به دنیا می‌آیند و از همان لحظه اولی که قدم به دنیا می‌گذارند، شروع به یادگیری می‌کنند. و این در صورتی است که مغز آن‌ها سالم باشد. من در اینجا در مورد کودکان سالم صحبت می‌کنم. ما یادگیری را از همان شروع زندگی خود آغاز می‌کنیم، ما حرف زدن را به‌مرور یاد می‌گیریم, راه رفتن کار دیگری است، که می‌آموزیم. انسانی که به این راحتی یاد می‌گیرد حرف بزند، چطور ممکن است نوشتن را به‌سختی یاد بگیرد؟ حتماً مسأله چیز دیگری است که باعث می‌شود این تفاوت‌ها به وجود بیایند. ما انسان‌ها درس آموزان قدرتمندی هستیم ، یادگیری زبان دیگری غیر از زبان مادری برایمان به‌راحتی امکان‌پذیر است. همانطورکه انسان موارد خوب را یاد می گیرد به همان صورت هم موارد بد را هم می آموزد. برای درک بهتر این نکته لازم است بگویم انسان‌ها فقط با دو ترس به دنیا می‌آیند و فقط این ترس‌ها در وجود کودک نهاده شده است که در آغاز زندگی باعث بقای او باشند، این‌ها ترس از ارتفاع و ترس از صدای بلند هستند. کلمات کلیدی: روانشناسی ذهن، قدرن درون، قدرت ذهن، ضمیر ناخودآگاه، آموزش ان ال پی، برچسب‌ها: روانشناسی ذهن، قدرن درون، قدرت ذهن، ضمیر ناخودآگاه، آموزش ان ال پی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری