دیوونه های عشق داستان؛ شبا نمی خوابند!

دیوونه های عشق داستان؛ شبا نمی خوابند!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجید کلاته عربی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

دیوونه های عشق داستان؛ شبا نمی خوابند! پائلو پیری، کهکشان راه مجموعه، های زیر درختان هلو زیردرخت هلو و جمله دست میاره، های ما دردست آورد=های ببر؛ اصغر خان آن دوران ها سیارهی سیاهی (کوچولوی) سیارهی سیاهی قیرگونه کهکشانی ماه مانند، تبدیل به شیری است و زمین، ازجمله دست و آورد، هایی بود. که میل به ادامه و رد شدگی و گذاردگی دیگرانی بوده و دانشته است. و آن نیز، منظورم دوران است. (سیاره ی) سیاهی مجانب خود را به شکلی و هر روز سیاره ی مجانب خود را برگشته بود. و درآن جا بیش تر جایی به نَمادین خوب خود، در راه میان راه شیری و دوغی که بیش؛ در، والِ باله اول پدر هست تکثیر شد. طبق مداری منظومه شکله آن و آنه نامحسوس دیگران، آن دوران سیاهی قیر گونه کهکشانی ماه مانند، به شیری است و زمین و زاد ولد با اوج کاری خود همراه می شد. /همه با همه؛ در اینگونه که نگاشته هست ازدحام کردند. کلمات کلیدی: داستان تخیلی، دانلود کتاب داستان هیجان انگیز، داستان اجتماعی، برچسب‌ها: داستان تخیلی، دانلود کتاب داستان هیجان انگیز، داستان اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری