گفتگو دکتر حسین بشیریه با مجله لوگوس و سایت رادیو فردا

گفتگو دکتر حسین بشیریه با مجله لوگوس و سایت رادیو فردا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین بشیریه
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

گفتگو دکتر حسین بشیریه با مجله لوگوس و سایت رادیو فردا گفتگو کامل دکتر حسین بشیریه با مجله لوگوس و سایت رادیو فردا پیرامون وقایع ایران حسین بشیریه یکی از متفکران سیاسی عمده ایران بعد از انقلاب است. وی که به عنوان پدر جامعه شناسی سیاسی در ایران مشهور شده است، با نوشته های متعدد خود و نیز تدریس علم بر مطالعه و عمل سیاسی در ایران - سیاست در دانشگاه تهران به مدت ۴۲ سال تاثیر گذاشته است. مهران کامروا در کتاب اخیر خود با عنوان انقلاب روشنفکری ایران، حسین بشیریه را به عنوانی یکی از «پرنفوذترین و جدی ترین تحلیل گران و متفکران کشور» توصیف می کند. کامروا می نویسد که حسین بشیریه در طی دو دهه و نیم آموزش و پژوهش در ایران: مهر و اثر خود را بر چندین نسل از فارغ التحصیلان علوم سیاسی گذاشته است که بسیاری از آنها یا خود به کارهای دانشگاهی مشغول شده اند یا به موقعیت های تصمیم گیری در بوروکراسی دولتی دست یافته اند. کلمات کلیدی: مصاحبه ی دکتر بشریه، مصاحبه سیاسی، برچسب‌ها: مصاحبه ی دکتر بشریه، مصاحبه سیاسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری