راهنمای جامع هپاتیت بی برای عموم

راهنمای جامع هپاتیت بی برای عموم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید مؤید علویان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

راهنمای جامع هپاتیت بی برای عموم هپاتیت ویروسی از بیماریهای شایع در جهان بوده و هپاتیت ویروسی بی از شایع ترین این عفونت ها و عامل مهم نارسایی کبد و سیروز کبدی است. حل معضل هپاتیت نیاز به افزایش و ارتقاء سطح آگاهی و دانش همه افراد جامعه دارد. برای پیشگیری از این بیماری باید به راه های انتقال توجه کرد. با هپاتیت ویروسی بی هم می توان زندگی کرد و هم می توان ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد. توجه به دستورات بهداشتی و پرهیز از دخانیات، مصرف مشروبات الکلی، چاقی و مصرف چربی زیاد اهمیت دو چندان دارد. توجه به توصیه های پزشکان در اجرای دستورات پیشگیرانه و درمان سبب کنترل بیماری می شود. خوشبختانه امروزه می توان بیماری هپاتیت بی را مهار کرد. کلمات کلیدی: راهنمای بیماری هپاتیت B، درمان بیماری هپاتیت B، سیروز کبدی، برچسب‌ها: راهنمای بیماری هپاتیت B، درمان بیماری هپاتیت B، سیروز کبدی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری