8 ایده کسب درآمد با موبایل!

8 ایده کسب درآمد با موبایل!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عماد گوگانی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

8 ایده کسب درآمد با موبایل! چند ساعت در روز با موبایل خود کار می کنید؟ و چند ساعت تلویزیون می بینید؟! چرا دیجی کالا فقط برای اپلیکیشن موبایلی خود در تلویزیون تبلیغ کرد؟ و... برای اولین بار در این کتاب 8 ایده فوق العاده برای کسب درآمد فقط از موبایل آموزش داده شده است.برخی از مطالب این کتاب شامل: راز ۸۰% از برنامه های محبوب کافه بازار چیست؟ خانم ها پولسازترین گروه مخاطبان چگونه قبل از تولید کل تیراژ یک محصول را با موبایل بفروشیم؟ ۷۸۰#* خود شوید! کانالی به اندازه کل جمعیت جیبوتی! پیشگویی برای فردا رازی که برنامه نویسان موبایل هرگز به شما نمی گویند! و…. کلمات کلیدی: کسب و کار الکرونیکی، کسب درآمد با موبایل، mobile business، کسب درآمد از طریق تلگرام، برچسب‌ها: کسب و کار الکرونیکی، کسب درآمد با موبایل، mobile business، کسب درآمد از طریق تلگرام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری