نشریه تخصصی امنیت اطلاعات فول سکوریتی - شماره 1

نشریه تخصصی امنیت اطلاعات فول سکوریتی - شماره 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهران صاحب کوهی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی نشریه تخصصی امنیت اطلاعات فول سکوریتی - شماره 1 به لطف خدای منان با تلاش شبانه روزی توانستیم اولین نسخه نشریه تخصصی امنیت اطلاعات فول سکوریتی را اتمام و نشر دهیم. با توجه به اینکه شماره اول از این نشریه انتشار داده شد ممکن است با ضعف هایی روبرو باشد که در نسخه های بعدی با بهره گیری از اساتید فن این اشکالات برطرف خواهد شد. هدف اصلی ما همانطور که گفته شد ارتقای امنیت کاربران کشور عزیزمان ایران است و امیدواریم با انتشار این نشریه گامی هرچند کوچک در این راه نهاده باشیم. لازم است قدردانی زحمات همکاران و اساتید و همگی کسانی که همواره ما در انتشار این نشریه امنیتی که اولین نشریه ماست  باشیم. در اولین شماره از این نشریه مطالبی با عناوین زیر بررسی شده اند: انتشار اطلاعات 20 هزار کارمند FBI توسط هکرهای فلسطینی رونمایی از نسخه 2016.1 سیستم عامل کالی لینوکس استفاده از HTML Source Code در فوت پرینتینگ کشف حفره های امنیتی با استفاده از اسکنر قدرتمند RIPS آموزش دورزدن و بای پس ابزار Applock در اندروید آشنایی با WAF یا همان Web Application Firewall چگونه مودم وایرلس خود را امن کنیم؟ بررسی امنیت سرویس های ربات تلگرام حفظ امنیت در تلگرام با رعایت چند نکته  کلمات کلیدی: دانلود مجله کامپیوتر، مجله تخصصی امنیت، امنیت در رایانه، نشریه امنیت اطلاعات، برچسب‌ها: دانلود مجله کامپیوتر، مجله تخصصی امنیت، امنیت در رایانه، نشریه امنیت اطلاعات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری