مجله مجموعه مقالات موفق یار - شماره دوم

مجله مجموعه مقالات موفق یار - شماره دوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فردین محمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی مجله مجموعه مقالات موفق یار - شماره دوم مجله موفق‌یار شامل مجموعه مقالاتی است که هر شماره از آن به ده مقاله‌ی مفید و کاملاً کاربردی در موضوعات موفقیت و ثروتمندی اختصاص دارد که این مقالات درواقع رازهای موفقیت افراد فوق‌العاده موفق و بسیار ثروتمند در طول تاریخ و در تمام جهان است. در دومین شماره از مجله موفق‌یار، شما با مباحث زیر آشنا خواهید شد: ارزش چیست؟ (مقالات موفقیت) چهار هدف مهم مالی (مقالات ثروتمندی) اصل رضایت مشتری (مقالات کسب‌وکار) ۴ تکنیک مدیریت زمان (مقالات موفقیت) شگفتی‌های مغز انسان (مقالات ذهن و حافظه) اندیشیدن دوبُعدی برای ثروتمند شدن (مقالات ثروتمندی) ارتباط مؤثر (مقالات روابط و خانواده) ۷ اهرم موفقیت (مقالات موفقیت) آیا خلاقیت ذاتی است؟ (مقالات خلاقیت) شناسایی درست نیاز در کسب‌وکار (مقالات کسب‌وکار) کلمات کلیدی: مجله موفقیت، مجله روانشناسی، مجموعه مقالات، آموزش کسب و کار، مجله آموزش موفق یار، مجله اجتماعی، برچسب‌ها: مجله موفقیت، مجله روانشناسی، مجموعه مقالات، آموزش کسب و کار، مجله آموزش موفق یار، مجله اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری