رازهای کاهش وزن که چاق ها باید بدانند

رازهای کاهش وزن که چاق ها باید بدانند

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رازهای کاهش وزن که چاق ها باید بدانند از آنجا که چاقی و اضافه وزن، علاوه بر این که بر روی ظاهر افراد تاثیرات منفی می گذارد در دراز مدت باعث بروز بیماری های خطرناک جسمی و روانی می گردد، این PDF موارد و مطالب مهمی را که باید برای کاهش وزن بدانید، بیان می کند. دانستن این نکات و به کار بستن آنها باعث می شود تا افرادی که دارای اضافه وزن هستند یا افرادی که نمی خواهند وزنشان بیش از این افزایش یابد، بتوانند کنترل بیشتری بر وزن خود داشته باشند. مواردی که در این کتابچه بیان شده است به افراد کمک می کند تا مصمم تر و با جدیت بیشتر برای رسیدن به وزن ایده آل خود تلاش کنند.   کلمات کلیدی: دانلود کتاب چاقی، دانلود کتاب لاغری، روش های لاغری، آموزش کاهش وزن، رازهای کاهش وزن، روش های کم کردن وزن، برچسب‌ها: دانلود کتاب چاقی، دانلود کتاب لاغری، روش های لاغری، آموزش کاهش وزن، رازهای کاهش وزن، روش های کم کردن وزن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری