راهنمای جامع کبد چرب

راهنمای جامع کبد چرب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید مؤید علویان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

راهنمای جامع کبد چرب یکی از فعالیت های مهم کبد، ذخیره سازی و سوخت و ساز چربی ها در بدن است. کبد طبیعی حاوی حدود 5کیلوگرم چربی خالص در 100 گرم وزن خود می باشد. هر گاه مقدار چربی در کبد بیش از 5درصد وزن آن افزایش یابد، به این حالت کبد چرب گفته می شود. کبد پرب بیماری شایعی در جامعه است و در نتیجه بسیاری از بیماری ها و یا حالت های بد تغذیه ای در بدن ایجاد می شود. انباشته شدن چربی در سلول های کبدی می تواند به التهاب این سلول ها منجر به بروز بد چرب می شوند. آگاهی داشتن درباره کبد چرب، علل و عوامل خطر تاثیر گذار در ایجاد و پیشرفت آن می تواند در کاهش ابتلا و یا درمان به موقع نقش داشته باشد. کلمات کلیدی: راهنمای جامع کبد چرب، بیماری های کبد، درمان بیماری های کبدی، مشکلات کبدی، تشخیص بیماری کبد چرب، برچسب‌ها: راهنمای جامع کبد چرب، بیماری های کبد، درمان بیماری های کبدی، مشکلات کبدی، تشخیص بیماری کبد چرب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری