ضرورت و موانع ثروتمند شدن

ضرورت و موانع ثروتمند شدن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : موسی توماج
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

ضرورت و موانع ثروتمند شدن آیا چنین نیست که هر کسی می‌خواهد ثروتمند شود؟ آیا چنین نیست که همه آرزوی داشتن پول و ثروت زیاد را دارند؟ در ظاهر شاید چنین باشد اما پول و ثروت موضوعی است که همه ما احساسات قدرتمندی در مورد آن داریم. همه ما باورهای بسیار قوی و ناخودآگاه در مورد پول، کار، روش به‌دست آوردن پول، ثروت و ثروتمندان داریم. برخی باورها و تکیه‌کلام‌های معمول دراین‌باره عبارت‌اند از: پول چرک کف دسته پول که علف خرس نیست پول که از آسمان نمی‌باره وسعم نمی‌رسه من به پول اهمیتی نمی‌دهم پولش‌رو ندارم پول منشأ همه فسادها است پول همه‌چیز نیست پول باعث انحراف آدم‌ها میشه پول باعث میشه آدما عوض بشن پول زیاد دردسر زیادی هم داره ... کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن، برچسب‌ها: رسیدن به موفقیت، موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری