ظهور اورانوس

ظهور اورانوس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سامان یوسفی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

ظهور اورانوس این کتاب به نوعی یک فن فیکشن است. ادامه ی مجموعه ی قهرمانان المپ از ریک ریوردان. قهرمانان المپ مجموعه ی فوق العاده ی ایشونه که خیلی خیلی قشنگ هم هست.  این داستانی هم که من نوشتم ادامه ی این داستان زیباست. فقط با این تفاوت که شخصی جدید وارد داستان می شود و اتفاقاتی برای او و شخصیت های قدیمی داستان می افتد. از متن کتاب: ناگهان هایپریون درخشان می شود و دیگر کسی نمی تواند به او نگاه کند. اورانوس نعره ای از درد و سوختگی می زند و خود را به آتش لئو و صاعقه های من و برادرم و سنگ های هزل و آب و باد جیسون و خواهرش و پرسی می کوباند و درد می کشد. با خشم روی زمین می افتد و نعره می زند: _ اون نور رو خاموش کن! اونو خاموش کن ... و من به سمت او می روم. کریوس هم به دنبال من می آید. بقیه هم همین طور. همگی شمشیرمان را در سینه ی ارباب آسمان فرو می کنیم. اورانوس که هنوز نمی تواند چیزی را ببیند، فریاد می زند: _ شما نمی تونین من و غول های منو بکشین! ماها فناناپذیریم. کلمات کلیدی: دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان هیجان انگیز، برچسب‌ها: دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان هیجان انگیز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری