تاثیر اقلیم در معماری

تاثیر اقلیم در معماری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میلاد سهراب نیا
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

تاثیر اقلیم در معماری یک تحقیق کاربردی و کامل برای دانشجویان رشته معماری با عنوان تاثیر اقلیم در معماری رو آماده کردم که میتونید دانلود کنید. هدف اصلی دراین تحقیق بررسی‌های اقلیمی در طرح ریزی شهری می باشد چرا که شرایط آب و هوایی به موازات سایر عوامل محیطی از مهمترین عوامل موثر در شکل گیری و تکوین شهرهاو تداوم حیات شهری به شمار می آید. در واقع شهرها، عناصر شهری وعملکرد آنها همواره از عناصر و عوامل آب و هوایی متأثر بوده و هستند. این تأثیر پذیری تا قبل از پیدایش مادر شهرها و شهرهای بزرگ تقریباً یکسویه بوده و از آن به بعدشهرها نیز در اوضاع اقلیمی فضای پیرامون خود تأثیر گذاشته و تغییرات اقلیمی می کرو را پدید آورده اند به گونه ای که امروزه یک قلمرو اقلیمی خاص به نام ”میکرو کلیمای شهری” ظهور یافته و مطالعات مربوطه تحت عنوان ” آب و هوا شناسی شهری ” مطرح گردیده است. کلمات کلیدی: دانلود تحقیق معماری، تاثیر اقلیم در معماری، معماری اقلیمی، دانلود کتاب شهرسازی، دانلود پروژه معماری، برچسب‌ها: دانلود تحقیق معماری، تاثیر اقلیم در معماری، معماری اقلیمی، دانلود کتاب شهرسازی، دانلود پروژه معماری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری