دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 13

دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 13

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ساروس
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 13 ساروس 13 در این شماره از ساروس؛ "درنگ"ی کرده‌ایم بر سفری در مریخ، استرس و خستگی ناشی از سفر فضایی را در "Astrobiology" بررسی کرده ایم، در "تسخیر فضا" به نظاره "ایستگاه بین المللی فضایی" نشسته ایم، و "آپولو 13" را بهانه کرده ایم و "پرده دوم" را به اتفاقات این پروژه پر استرس اختصاص داده ایم. همچنین در صفحه "رعد و برق"، به بررسی ماده تاریک پرداخته ایم.پیشنهاد می کنیم قبل از خواندن صفحه "برق"، حتما فایل صوتی "رعد" را گوش گنید. لینک دانلود اش را در انتهای همین متن قرار داده ایم. در بخش "چالش" تلاش می کنیم با همکاری هم نامی برای نهمین سیاره احتمالی منظومه شمسی پیدا کنیم لطفا در نظرسنجی مخصوص یک سالگی ساروس در صفحه "آینه" نیز شرکت کنید تا نظر کلی تان را درباره فعالیت یکساله ساروس بدانیم. در ضمیمه این شماره از ساروس، هر آنچه درباره "آپولو 13" باید بدانیم را دراینفوگرافی اول گردآورده ایم و در اینفوگرافی دوم نیز، "درباره سیاره احتمالی و نهم منظومه شمسی" صحبت کرده ایم. کلمات کلیدی: عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی، مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها، ستاره شناسی، برچسب‌ها: عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی، مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها، ستاره شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری