نوشتن داستان های کوتاه (writing short stories)

نوشتن داستان های کوتاه (writing short stories)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : ailsa cox
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

نوشتن داستان های کوتاه (writing short stories) خیلی ها دفتر خاطرات دارند و خاطرات روزمره خود را یادداشت می کنند. حالا اگر دوست دارید خاطرات خود را به زبان انگلیسی بنویسید و یا حتی اگر دوست دارید شروع به نوشتن داستان های کوتاه به زبان انگلیسی کنید، این کتاب خوب رو از دست ندهید. این کتاب برای دانشجویان زبان انگلیسی به ویژه ادبیات انگلیسی و مترجمی مناسب می باشد. اگر همراه این کتاب باشید، در پایان خواهید توانست داستان هایی را بنویسید که خواننده را از ابتدا تا انتها مجذوب خود کند. این کتاب با ارائه مثال هایی از معروف ترین نویسندگان جهان مباحث مطرح شده را قابل درک خواهد کرد. همچنین در این مباحث تمرین هایی هم گنجانده شده است تا بتوانید مهارت های فراگرفته شده را تمرین کنید. کلمات کلیدی: آموزش نوشتن خاطرات، دانلود کتاب آموزش داستان نویسی، آموزش نوشتن داستان های کوتاه، داستان نویسی انگلیسی، دانلود کتاب اموزش داستان نویسی به انگلیسی، برچسب‌ها: آموزش نوشتن خاطرات، دانلود کتاب آموزش داستان نویسی، آموزش نوشتن داستان های کوتاه، داستان نویسی انگلیسی، دانلود کتاب اموزش داستان نویسی به انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری