روش های تولید و ساخت قطعات و ماشین آلات

روش های تولید و ساخت قطعات و ماشین آلات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی معرف
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

روش های تولید و ساخت قطعات و ماشین آلات روش های تولید و ساخت قطعات و ماشین آلات (جوشکاری، فرزکاری، ریخته گری و ماشین کاری) صنعت امروزه تغییرات زیادی را نسبت به دهه های گذشته به چشم خود دیده است .... دستگاه های ساده تراشکاری جای خود را به دستگاه های سی.ان.سی داده اند و روش های متعددی برای جوشکاری پدید آمده است .... روز بروز ابزارهای صنعتی جدیدتری چون ابزارهای دقیق، ابزارهای برشکاری، ریخته گری و..... بوجود می آیند که سبب تولیدات جدیدتری می شوند .... لزوم اهمیت به آموزش و تزریق نقدینگی به صنعت، خصوصی سازی و توسعه سیاسی اقتصادی – سبب پیشرفت صنایع در کشورها می شود ...... با پیشرفت تکنیک و تکنولوژی مشاغل جدیدی ایجاد می شود که در آن هرفرد کارفرمای خویش است و نیازی به 11 ساعت کارکردن پای دستگاه ندارد و می تواند زمان های بیشتری را صرف تفریحات و بودن در کنار خانواده خویش کند ... کلمات کلیدی: ریخته گری، ساخت قطعات ماشین، دستگاه تراش، دستگاه های صنعتی، برچسب‌ها: ریخته گری، ساخت قطعات ماشین، دستگاه تراش، دستگاه های صنعتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری