5 ویژگی منحصر به فرد حسابداران موفق

5 ویژگی منحصر به فرد حسابداران موفق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : تینا شاهپوردوست
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

5 ویژگی منحصر به فرد حسابداران موفق هر کسی میداند که یک حسابدار موفق درآمد میلیونی دارد.... درآمدی که مشاغل دیگر تجربه اش نمیکنند یا با زحمت های بسیار زیاد به آن دست می یابند.... پس اگر با حسابداری آشنایی دارید خیلی حیف است که از این فرصت استفاده نکنید... این رشته پتانسیل بسیار بالایی برای موفقیت دارد. خودتان میدانید که اگر ریز بین و نکته سنج باشید خیلی راحت تر از افراد دیگر صاحب موفقیت می شوید. حسابدار هستید؟؟؟ و تصمیم به رشد و کسب درآمد میلیونی دارید.... دانشجوی حسابداری هستید ؟؟؟و میخواهید با کوتاه ترین زمان بهترین تجربه ها را برای دستیابی به موفقیت های شغلی کسب کنید... دانش آموز حسابداری هستید؟؟؟ و از همین حالا تصمیم به موفقیت در رشته تحصیلی خود دارید... به حسابداری علاقه دارید ؟؟؟ تصمیم گرفته اید شروع کنید؟؟؟ منحصر به فرد بودن کلید طلایی دستیابی به موفقیت است. فقط کافی است همین حالا تصمیم بگیرید تصمیم بگیرید و به جمع منحصر به فردها بپیوندید.... کلمات کلیدی: آشنایی با حسابداری، رشته حسابداری، شاخه های حسابداری، موفقیت در حسابداری، ویژگی های حسابدار خوب، برچسب‌ها: آشنایی با حسابداری، رشته حسابداری، شاخه های حسابداری، موفقیت در حسابداری، ویژگی های حسابدار خوب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری