راه های تقویت اعتماد بنفس

راه های تقویت اعتماد بنفس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهران خواجه
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

راه های تقویت اعتماد بنفس قبل از هرچیزی باید بدانیم اعتماد به نفس و یا عدم اعتماد بنفس دقیقا چه است؟ تا بتوانیم اعتماد به نفس را افزایش بدهیم و با عدم اعتماد بنفس مقابله کنیم پس یه تعریف پس به تعریفی از آن می پردازیم: اعتماد به نفس به این معناست که از ارزشها و مهارت های تان در زمینه های مختلف آگاه باشید و قادر باشید به گونه ای رفتار کنید که این ارزش ها را به دیگران نشان دهید. در نظر داشته باشید که داشتن اعتماد به نفس با تکبر و پایین بودن سطح اعتماد به نفس متفاوت است. منظور از تکبر این است که در موضوعی خاص خود را نسبت به آنچه که هستید بهتر و بالاتر بپندارید و پایین بودن سطح اعتماد به نفس به این معناست که ارزش خود را نسبت به آنچه که در واقع هستید پایین تر قلمداد کنید. اگر اعتماد به نفستان متناسب با ارزش هایتان باشد و بتوانید بر این اساس رفتار کنید به اعتماد به نفس صحیح و مناسب دست یافته اید. پس اعتماد به نفس یعنی ایمان داشتن فرد به توانایی ها و استعدادهای خود و احساسات افتخارآمیز و مثبت او نسبت به خود. کلمات کلیدی: تقویت اعتماد به نفس، بالا بردن اعتماد به نفس، مهارت های رفتاری، دانلود کتاب اعتماد به نفس، روش های بالا بردن اعتماد به نفس، برچسب‌ها: تقویت اعتماد به نفس، بالا بردن اعتماد به نفس، مهارت های رفتاری، دانلود کتاب اعتماد به نفس، روش های بالا بردن اعتماد به نفس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری