مجموعه نمایشنامه های دیوونه کیه و قایم باشک با اور اکت

مجموعه نمایشنامه های دیوونه کیه و قایم باشک با اور اکت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا خردمند
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مجموعه نمایشنامه های دیوونه کیه و قایم باشک با اور اکت این مجموعه شامل دو نمایشنامه "دیوونه کیه" و "قایم باشک با اور اکت" می باشد. از متن کتاب: (نوری پاییزی به شکل دایره ای بر روی صحنه تابیده می شود) یک تخت خواب فلزی با نرده های بلند در وسط صحنه دیده می شود که شخصی روان پریش با لباسی از تیمارستان بر تن درون تخت نشسته و مقداری وسایل روی تخت دور و برش شلوغ دیده می شود. (از ابتدا تا انتها عینکی قدیمی به نرده های تخت آویزان است و با اتفاقات تکان خورده اما نمی افتد) ضبط صوتی گرفته با فشار به دکمه آن صدای حسین پناهی که شعر "دیوونه کیه" را  می خواند پخش شده و او واکمن را به گوش خود چسبانیده و گاهی تکانهای محکم و چسباندن آن به گوش تا اتمام شعر این حرکات را انجام می دهد.   کلمات کلیدی: نمایش کوتاه، تئاتر، نمایشنامه فارسی، برچسب‌ها: نمایش کوتاه، تئاتر، نمایشنامه فارسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری