دایرة المعارف مصور بریتانیکا: ماهی ها و دوزیستان

دایرة المعارف مصور بریتانیکا: ماهی ها و دوزیستان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

دایرة المعارف مصور بریتانیکا: ماهی ها و دوزیستان ماهی یک مهره‌دار خونسرد و آبشش‌دار است که در آب زندگی می‌کند.لازم به ذکر است ماهی ها بیش از ۲۷۳۱۵ گونه می باشند که برخی از ماهیان چون صخره‌های ناهنجار و برخی مانند کرمهای لولنده هستند.بعضی تخت و مسطح چون کلوچه آردی و پاره‌ای مانند توپ هستند. ماهیان همه گونه رنگی دارند.  دوزیستان یک رده از مهره‌داران هستند که شامل ۲۵۰ جنس و ۲۵۰۰ گونه هستند.دوزیستان جدید کاملا متفاوت از دوزیستانی هستند که حدود ۷۵ میلیون سال بر قلمرو زمین فرمان راندند. در کتاب مصور ماهی ها و دوزیستان از انتشارات معروف بریتانیکا شما  بیشتر با این گونه از جانوران آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: کتاب تصویری، کتاب مصور، کتاب علمی، دائره المعارف ماهی ها، دوزیستان، دایره المعارف ماهی ها و دوزیستان، برچسب‌ها: کتاب تصویری، کتاب مصور، کتاب علمی، دائره المعارف ماهی ها، دوزیستان، دایره المعارف ماهی ها و دوزیستان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری