دایرة المعارف مصور بریتانیکا: خزندگان و دایناسورها

دایرة المعارف مصور بریتانیکا: خزندگان و دایناسورها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

دایرة المعارف مصور بریتانیکا: خزندگان و دایناسورها خزندگان از مهره‌داران خونسرد هستند.خزندگان اولین جانورانی هستند که توانسته‌اند زندگی در خشکی را بطور کامل تحمّل نمایند. سطح بدنشان از پوست خشک و شاخی پوشیده شده است. بدن پوشیده از پولک، یا قطعات و صفحات استخوانی متنوع است. اسکلت خزندگان کاملاً استخوانی است. قلبشان چهار حفره‌ای است. دایناسورها، (dinosaur)‏ گروهی از خزندگان مهره‌داری بودند که برای بیش از ۱۶۰ میلیون سال حاکم اکوسیستم‌های زمین بودند. در کتاب مصور خزندگان و دایناسورها از انتشارات معروف بریتانیکا شما بیشتر با این دسته از حیوانات آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: کتاب تصویری، کتاب مصور، کتاب علمی، دائره المعارف خزندگان، خزنده ها، دایره المعارف دایناسورها، برچسب‌ها: کتاب تصویری، کتاب مصور، کتاب علمی، دائره المعارف خزندگان، خزنده ها، دایره المعارف دایناسورها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری