آنچه درباره ثروت و موفقیت باید بدانیم

آنچه درباره ثروت و موفقیت باید بدانیم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدحسن برهان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آنچه درباره ثروت و موفقیت باید بدانیم خوشحالم از اینکه پروردگاربی همتا به من فرصت داد تا این کتاب را به رشته تحریردرآورم در این کتاب من تمام تلاش خود را بکار گرفته ام تا حاصل تحقیقات و مطالعه و بررسی کتب مختلف در زمینه های موفقیت و ثروت همچنین تجربیات شخصی خودم را برای شما بازگو کنم. در اینجا به قسمتی از زندگی شخصی خود میپردازم ولی اگر تمایل به خواندن تمام خاطرات وتجربیات من باشید در کتابی جدا گانه از تولد تا کنون را نوشتم. من در ابتدا کارمند بودم وپس از بیرون آمدن ازمحیط کار مشاغل مختلفی را امتحان کردم و در نهایت رهسپار خارج از ایران شدم و پس از چند سال دوباره به وطن برگشتم دیگرازاوضاع نابسامان خود خسته شده بودم و به درگاه خدا شکایت میکردم با اینکه سخت کارمی کردم و لحظه ای از پا نمی افتادم هر بیشتر تلاش میکردم پیشرفت آنچنانی در مسیر کارم نبود. کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن، برچسب‌ها: رسیدن به موفقیت، موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری