مجموعه نمایشنامه های مذهبی زیر همین سقف

مجموعه نمایشنامه های مذهبی زیر همین سقف

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رسول شاکرین
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی مجموعه نمایشنامه های مذهبی زیر همین سقف مجموعه نمایش نامه های مذهبی (رادیویی و صحنه ای) بزرگی می گفت: تاریخ تولدت مهم نیست. تاریخ تبلورت مهمه... اما جایی کسی کاری به کار تاریخ تیلور ندارد، همه تاریخ تولدت را می پرسند، چون اندکی از ما هستند که دا زندگی خودشان متبلور می شوند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم! یعتی احساسی می کنم هنوز متبلور نشده ام و بنابراین تاریخ تولد مر می گویم رسولی شاکرین، متولد ۲۹ بهمن سال ۱۳۷۵ شمسی اصفهان. هنوز هم یادم نرفته است. این که وقتی معاون پرورشی فراخوان جذب اعضای گروه سرود یا نمایشی مدرس را به تابلوی اعلانات مدرسه میزد، چقدر سرودست می شکستم تا به گروه نمایشی یا سرود مدرسه ملحق شوم... اولین حضورم در گروه نمایش مدرسه، دوم دبستان بود. آن سال برای عید غدیر یک نمایشنامه اجرا کردی که حالت شعر داشت و البته از زبان دو درخت نخلی و یک چشمه در غدیر بود... اما در مورد اسم مجموعه که چرا شد زیر همین سقف گزیر همین سقف اسم یکی از نمایشنامه های من است که به واقعه ی سقیفه ای بنی ساعده می پردازد. راستش تاکی می خواهیم حقیقت را نگوییم و پتهان کتیم که در سقیفه چه شد؟ چراغصب خلاقات شد و چرا مادرمان را مظلومانه شهید کردند؟ بنابراین تصمیم گرفتم به واسطه ی ارادتی خاصی که به حضرت فاطمه زهرا (س) دارم. نام این مجموعه را از یکی از نمایشنامه های منتصب به ایشان انتخاب کنیم... باشد که در سایه پر مهر نگاهشی، این کمترین نیز از دریای ولایت و از سفره کرامت ایشان بهره ببرم... کلمات کلیدی: نمایش مذهبی، نمایشنامه، مجموعه نمایشنامه، نمایش رادیویی، نمایشنامه های مذهبی، برچسب‌ها: نمایش مذهبی، نمایشنامه، مجموعه نمایشنامه، نمایش رادیویی، نمایشنامه های مذهبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری