هر آنچه باید در ارتباط با گوگل وب مستر تولز بدانید

هر آنچه باید در ارتباط با گوگل وب مستر تولز بدانید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی عارفی نیا
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

هر آنچه باید در ارتباط با گوگل وب مستر تولز بدانید به دلیل ایمیل های زیادی که دوستان ارسال کردن و درخواست آموزش ابزار Google Webmaster Tools رو داشتن تصمیم گرفتیم تا این فایل رو تهیه کنیم و در اختیار تو دوست خوبم بزاریم تا بتونی از همین امروز از این ابزار به صورت حرفه ای استفاده کنی ببینید گوگل و اصطلاحا Crawler چه عملکردی و برخوردی در ارتباط با وب سایت شما دارن و چند تا صفحه رو شناختن! چه کلماتی رو برای شما به عنوان کلمه کلیدی شناخته و ... اما گوگل ابزار بسیار قدرتمند دیگه ای رو هم داره که در زمینه آنالیز برخورد کاربران وب سایت شماست که  باید نحوه کار با اون رو هم کاملا یاد بگیرید، اما توی این آموزش تصمیم دارم بخش های مختلف گوگل وب مستر تولز رو برای تو دوست و همراه خوب آکادمی آی تی توضیح بدم خوب بریم سراغ شروع کار... کلمات کلیدی: گوگل، جستجو در اینترنت، ترفند های گوگل، آموزش کار با جستجوگر گوگل، گوگل وب مستر تولز، google webmaster tools، برچسب‌ها: گوگل، جستجو در اینترنت، ترفند های گوگل، آموزش کار با جستجوگر گوگل، گوگل وب مستر تولز، google webmaster tools
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری