نقش آزادی در تربیت کودکان

نقش آزادی در تربیت کودکان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید محمد حسینی بهشتی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

نقش آزادی در تربیت کودکان کتابى که پیش روى شماست شامل یازده گفتار و نوشتار از آیت الله شهید دکتر بهشتى درباره مسایل گوناگون تربیتى است. سابقه ورود به این قلمرو به اولین سالهاى تحصیل دکتر بهشتى در قم باز مى گردد. ایشان، که هم به سبب توجهى که به اهمیت تربیت نسل جدید نشان مى داد و هم به دلیل اکراه در استفاده از شهریه طلاب، با تکیه بر دانش خود در زمینه انگلیسى تصمیم به تدریس در دبیرستان هاى قم به عنوان دبیر زبان انگلیسى گرفت، پس از مدت کوتاهى براى مدیریت دبیرستان تازه تأسیس شده "دین و دانش" به همکارى فراخوانده شد. وى طى این سالها، نخستین برنامه هاى آموزشى و تربیتى مبتنى بر اصول علمى آموزش و پرورش نوجوانان مطابق با مبانى تربیتى اسلام طراحى کرد و با دل و جان به فعالیت در این زمینه پرداخت. کلمات کلیدی: تربیت نسل آینده، تربیت کودکان، آموزش و پرورش کودکان، آموزش کودک، پرورش فرزندان، تعلیم و تربیت، تربیت در اسلام، برچسب‌ها: تربیت نسل آینده، تربیت کودکان، آموزش و پرورش کودکان، آموزش کودک، پرورش فرزندان، تعلیم و تربیت، تربیت در اسلام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری