7 دلیل عدم موفقیت SEO و راهکارهای مقابله با آن ها

7 دلیل عدم موفقیت SEO و راهکارهای مقابله با آن ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهران منصوری فر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

7 دلیل عدم موفقیت SEO و راهکارهای مقابله با آن ها می توان گفت تقریباً اکثر عملیات های سئو با شکست مواجه می شود که دلیل این عدم موفقیت را می توان در توقعات بالا در کنار بودجه های کم دانست. همچنین تصمیمات اشتباه وب مسترها بر مبنای فرضیه ها به جای استفاده صحیح از آمار و ارقام و نیاز مصرف کنندگان باعث ایجاد اشتباه در این روند می شود. چه شما خودتان در حال مدیریت یک فرآیند سئو برای خودتان هستید و یا شخصی متخصص در این زمینه را برای این کار استخدام کرده باشید، بهتر است این ۷ سؤال را سرلوحه کارتان قرار دهید تا متوجه شوید مراحل کار شما به درستی انتخاب شده اند یا نه. کلمات کلیدی: آموزش seo، بهینه سازی وب، سئو، افزایش بازدید وب سایت، ترفندهای سئو، seo، برچسب‌ها: آموزش seo، بهینه سازی وب، سئو، افزایش بازدید وب سایت، ترفندهای سئو، seo
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری