پنجره ای رو به دریا

پنجره ای رو به دریا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

پنجره ای رو به دریا کاش می شد همه اش از تو بنویسم کاش .... تمام واژه ها برای نوشتن نامت کم است. نام تو روی سبزینه ی هر برگ، نام تو روی سرخی هر گل نقش بسته است. نام تو مهتاب تمام شب های زمین، نام تو نور آسمان ها و زمی ، نام تو یعنی حیات و زندگی. یا حیّ و یا قیّوم. تمام واژه ها از آن توست. نام تو در فلب های عاشقانت مدام تکرار می شود. نام تو نبض زندگی، و خود زندگی است. نام تو بارانی است که از آسمان فرو می بارد، و زمین از نامت زنده می شود. و دشت پر می شود از خون شقایق. از هیبت نام تو دل کوه آب می شود. نام تو آتشفشانی ست که مدام شعله می کشد و دل های عاشقانت را در خویش ذوب می کند. کاش می شد فقط از تو بنویسم ، کاش ..... و نمی توانم. کلمات کلیدی: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، متن ادبی عاشقانه، برچسب‌ها: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، متن ادبی عاشقانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری