روشهای الکتریکی در اکتشافات ژئوفیزیکی حوضه های رسوبی عمیق

روشهای الکتریکی در اکتشافات ژئوفیزیکی حوضه های رسوبی عمیق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اس. ایچ یانگل
  • مترجم : دکتر فرزاد مهدوی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

روشهای الکتریکی در اکتشافات ژئوفیزیکی حوضه های رسوبی عمیق این کتاب می تواند برای متخصصین اکتشاف نفت و زمین شناسی رسوبی راهنمای مناسبی جهت بهره گیری از روش های کاربردی ژئوالکتریک باشد. هدف این کتاب در اختیار گذاشتن دانش مربوط به کارکرد روش های اکتشافی الکتریکی با قابلیت نفوذ به عمق با توجه خاص به حوضه های رسوبی می باشد. تاکید بر مفاهیم، روش ها و استراتژی اکتشافی و تغییر و تفسیر بوده و تنها اطلاعات محدودی در موردمشتق گیری معادلات ریاضی، نحوه کار ابزار، نحوه انجام عملیات صحرایی و داده پردازی گنجانیده شده است. چاه پیمایی و تکنیک هایی که انحصارا مربوط به پی جویی سولفایدهای فلزی می باشند، عنوان نشده اند. کلمات کلیدی: مهندسی نفت، اکتشاف نفت، زمین شناسی، ژئوالکتریک، برچسب‌ها: مهندسی نفت، اکتشاف نفت، زمین شناسی، ژئوالکتریک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری