گاهنامه ف - شماره 1

گاهنامه ف - شماره 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : انجمن علمی تربیت معلم همدان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی گاهنامه ف - شماره 1 ف: گاهنامه علمی، فرهنگی، اجتماعی انجمن علمی پردیس شهید مقصودی همدانی داستان « ف » چنین است که با دوستان گرد هم آمدیم و طرحی نو درانداختیم. خواستمان بر این آمد که نخستین گاهنامه ی دانشگاه پرآوازه ی فرهنگیان همدان را منتشر کنیم تا تابشی از خورشید تابان فرهنگ را جلوه گر سازیم. اندیشیدیم که چه کار شکوهمند و دل افروزی خواهد شد! همان هنگام که در دامن کوه سرافراز و پایدار الوندیم، از پایداری و استواری بنویسیم. همان هنگام که زیر پای تپّه ی تمدّن آفرین و کهن سال هگمتانه ایم، از تمدّن بگوییم. همان هنگام که با فاصله ی اندکی از سوته دل شوریده، عارف دوران دیده، باباطاهر ایستاده ایم، شعر و ادب را بشناسیم. و همان هنگام که در کنار دانشمند یگانه ی روزگار، مایه ی غرور و افتخار، ستاره ی درخشان فرهنگ ایران زمین، بوعلی سینا هستیم، از فرهنگ سخن به میان آوریم. کلمات کلیدی: مطالب آموزشی، گاهنامه آموزشی، ماهنامه ف، شماره اول ماهنامه ف، برچسب‌ها: مطالب آموزشی، گاهنامه آموزشی، ماهنامه ف، شماره اول ماهنامه ف
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری