خیزشی که فرا می رسد

خیزشی که فرا می رسد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

خیزشی که فرا می رسد همه موافق اند. اوضاع در شرف انفجار است. واقعیتی که با نگاهی جدی و خودبزرگ بینانه، همانگونه که دیروز در کافه ها تکرار می شد، در راهروهای مجلس تصدیق می شود. لذت ویژه ای در محاسبه ی خطرات است. پیشاپیش، فهرستی مفصل از تدابیرِ پیشگیرانه برای امنیت کشور به ما ارائه می شود. جشن ها و مهمانی های سال نو چرخشی تعیین کننده می یابند - «سالِ بعد دیگر صدفی در کار نخواهد بود. تا می توانید لذتشان را ببرید» برای اینکه جشن ها تحت تاثیر بی نظمی های سنتی قرار نگیرند، به فرمان آلیو-ماری  36000 پلیس و 16 هلیکوپتر مستقر می شوند- همان دلقکی که هنگام تظاهرات دبیرستان ها در دسامبر بیمناکانه در انتظار کوچکترین نشانه ی از آلودگی به وضعیت یونان بود و دستگاه پلیس را برای چنین وضعیتی آماده می کرد. هر روز روشنتر می توانیم، در لوای چنین وِز وِز اطمینان بخشی، هیاهوی آماده سازی برای یک جنگ آشکار را بشنویم. ناممکن است که از پیاده سازی سرد و عملگرایانه اش چشم پوشی کنیم که دیگر حتی این زحمت را به خود نمی دهد که خودش را به عنوان عملیات برقراری صلح معرفی کند... کلمات کلیدی: مشکلات اجتماعی اروپا، مشکلات سیاسی اروپا، برچسب‌ها: مشکلات اجتماعی اروپا، مشکلات سیاسی اروپا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری