ترجمه متن نهایی استاندارد ISO 9001:2015

ترجمه متن نهایی استاندارد ISO 9001:2015

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سازمان جهانی استاندارد
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

ترجمه متن نهایی استاندارد ISO 9001:2015 سیستم مدیریت کیفیت یک تصمیم استراتژیک برای سازمان می باشد. این سیستم باید به سازمان کمک نماید: بهبود عملکرد و ارائه مبنایی برای طرح های توسعه پایدار افزایش رضایت مشتریان محصولی با کیفیت مداوم مطابق با الزامات و قوانین این استاندارد میتواند توسط طرف های درون وبرون سازمانی به کار رود این استاندارد برای کاربرد به منظورهای زیر تدوین نشده است یکسانی در ساختار سیستم های مدیریت متفاوت هم جهتی مستند سازی بر اساس ساختار بندهای این استاندارد. کاربرد واژه نامه مختص این استاندارد در سازمان الزامات سیستم مدیریت کیفیت که در این استاندارد بیان شده اند مکمل الزامات محصوالت و خدمات هستند این استاندارد از رویکرد فرآیندی بهره میبرد که برنامه اجرا بررسی اقدام چرخه ی PDCA و تفکر بر مبنای ریسک را دخالت میدهد رویکرد فرآیندی سازمان را قادر میسازد که فرآیندها و تعامل آنها را طرح ریزی کند. کلمات کلیدی: مدیریت کیفیت، استادارد آموزش، استاندارد، سیستم های مدیریت استاندارد، ISO، برچسب‌ها: مدیریت کیفیت، استادارد آموزش، استاندارد، سیستم های مدیریت استاندارد، ISO
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری